Monday, October 3, 2016

STA JE KOBE NAUCIO IZ FILMOVA?

Legendarni filmski kompozitor Dzon Vilijams (Zvezdani Ratovi, E.T., Otimaci izgubljenog kovcega, Sindlerova lista i mnogi drugi) nedavno je pocastvovan zivotnim ostvarenjem Americkog Filmskog Instituta. Pored brojnih aktera koji su se pojavljivali u njegovim filmovima (Tom Henks, Harison Ford) i reditelja koji su mu pomogli da se ostvari (Stiven Spilberg, Dzordz Lukas) i bili pozvani da pocastvuju Vilijamsa, zadesio se neuobicanjeni gost, iz drugacijeg zivotnog pravca, Kobi Brajent, koji je porucio sledece:


Decembra 2013-te, vracao sam se u Lejkerse nakon povrede, i odlucio sam da slusam muziku iz Zvezdanih Ratova, Carski Mars kada sam se vracao na teren.

Zasto? Zato sto mi je trebala inspiracija Dzona Vilijamsa.

Crna Mamba se vratila…i Carski Mars me je ubacio u lik, a taj lik je zlikovac spreman za epsku bitku.

Ja verujem da svakom treba svoja inspiracija, a Dzon Vilijams je jedna od mojih. Pitao sam ga se sastanemo 2009-te godine. Zeleo sam da shvatim kako on stvara tu vecnu muziku, sta je to sto muziku cini vecnom, mozda to sto njegova kompleksna muzika govori o jednostavnim pricama koja pokrece magiju u svima nama.

Dzonova muzika je dostigla vrhunac koji sam i sam zeleo da postignem na terenu. I jedini nacin da to uradin na terenu je mozda, ali samo mozda ako shvatim kako on to radi. Njegova muzika je bila pokretac da iztrazujem, ucim u budem inspirisan.

Svaku put kada cujem njegovu Olimpijsku fanfaru(uvodnu pesmu), koju je napisao za Olimpijske igre 1984. godine, setim se timova koji su doneli dva Olimpijska zlata i zamisljam kao da sam deo tima. 


Mozda se mozete setiti neke price iz vaseg zivota koja vas je uznemiravala, kao i Dejvid, koledz igrac kome sam pomogao da zameni tu losu pricu sa boljom pricom koja mu je pomogla da zaigra najbolje sto moze. Za Dejvidovu pricu, kliknite ovde

No comments:

Post a Comment