Saturday, May 23, 2015

MISLI POZITIVNO, Deo 2

“Budi AGRESIVAN Tamo!!”

Puno igraca je culo trenerovo deranje: Igraj agresivno! ili Budi koncentriran! Jos cujem kako mnogo visokih centara s kim sam ja radio- treneri im cesto ne kazu kako igrati agresivno , kako ostati tvrd, ili sto je potrebno da ostanes koncentriran. Onda cesto igraci to trebaju sami shvatiti. Neki se snadju uspjesno neki ne bas. Uzmi u obzir sljedece:


Kosarkaski trener me je pitao da radim sa njihovim centrom u pocetnoj petorci, obecavajuci Europljanin 213cm kojem trener kaze da mora bit vise agresivniji.

Igrac je se slozio sa trenerovom procjenom, ali mi je rekao da je on…..gdje je on postupio potpuno suprotno od toga-skroman i pazljiv. Osim pritiska od trenera i sebe samoga da bude agresivniji na parketu, on je imao neke prepreke od kojih nije mogao igrati agresivno.

Drugi dio je bio da on nije bio siguran sto je to bilo da je on trebao raditi drugacije- ili raditi vise dosljedno- da bude agresivniji igrac.

I tako sam ja pitao igraca sto bi to bilo da je on morao raditi agresivnije u specificnim uslovima, on je dosao do sljedecih zakljucaka:

1.Pokreti da su cvrsci.
2.Izvrsavati igre sto vise sto se tice obrane, i imati pomocni pokret spreman ako ga zatrebam.
3.Zadrzati poziciju.
Suzavanje koncentraciju prema nekim specificnim ponasanjima dalo je igracu oboje drazu sliku gdje je on zelio doseci, I putokaz KAKO doci dotamo. Bolje nego misliti ”Nejasno” uslov  kao agresivnost, igrac je naucio usmjeriti paznju prema njegova tri cilja ponasanja, i pokusati ih prenijeti sto vise na treningu I natjecanju. (zapravo, za vrijeme naseg rada, rijec “agresivan” se nije koristila) Ovo je pomoglo igracu napraviti progress u njegovoj igri.

Sljedece sezone, ovaj igrac je dobio nagradu za igraca godine. Kad smo mi kasnije sjeli i istrazili utjecaj da nas rad zajedno je pomogao njegovom razvoju kao igrac, njegov prvi komentar je bio “ja sam agresivniji igrac.”



© 2011 by Dr. Mitchell Smith, Sertifikovani Konsultant Sportske Psihologije

No comments:

Post a Comment